byebye 2008, welcome 2009

En sammanfattning av mitt 2OO8!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Fyllde fjorton :D Fotade för första gången med systemkamera! Fick en iPod :) Började blogga!
Höll du några av dina nyårslöften?
- Hade inga dethär året :)
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Jag tror inte det?
Dog någon som stod dig nära?
- Needå
Vilka länder besökte du?
- Sverige
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
- En egen systemkamera!
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
- 3 februari, mina första Finlandsmästerskaps tävlingar
- 22 november, fm-kvalificerings tävlingarna hemma!
Vad var din största framgång 2008?
- Har nu inte haft nån stor framgång precis men, började få till bättre foton iallafall :)
Största misstaget?
- Jag vet faktiskt inte? Att lita på fel person, som man trodde man skulle kunne lita på men..
Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Inget farligt iår faktiskt :)
Bästa köpet?
- Mina cheer-mjukis byxor! :D
Vad spenderade du mest pengar på?
- Kläder och godis ?
Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Joodå, min iPod tillexempel!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
- Miley Curs - 7 Things
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Tror nog att det går mot gladare sidan, eller likadant
Vad önskar du att du gjort mer?
- Varit mer social utanför msn-livet
Vad önskar du att du gjort mindre?
- Suttit på datorn
Hur tillbringar du julen?
- Familjen
Blev du kär i år?
- Tror int de
Blev du tillsammans med någon?
- Nee
Favoritprogram på TV?
- Idol, Desperate Housewifes å nå andra från Disney Channel ;)
Bästa boken du läste i år?
- Har inte läst mer än en bok så då blir det väl Ashley & M-Ks bok? Minns inte vad den heter (A) :)
Största musikaliska upptäckten?
- Demi Lovato, Selena Gomez?
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- iPoden! <storthjärta!>
Något du önskade dig men inte fick?
- Nee :)
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- Kommer inte ihåg? :D
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Jooo, säkert. Men kommer inte på nåt just nu (A) :D
Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
- Vet inte, humörs berg-och-dalbans år ? :D
Vad fick dig att må bra?
- Kompisar, oftast. Fast de har också gjor massor med skit till en!
Vilken kändis var du mest sugen på?
- Tror nog de e Nick Jonas ;)
Vem saknade du?
- Jag tror det måste vara småkusins Jenna! Träffar henne aldrig nästan :(
Debästa nya människorna du träffade?
- Vet inte ? Har hållit mig ganska fast vid de gamla :)

1
sarah

jag var mest sugen på min älskade joe jonas ;)drömde typ 3 drömmar om hnm hahahah