2OO9

En sammanfattning av mitt 2OO9!
Eftersom att jag inte vet när jag nästa gång hinner blogga, så gör jag denna lista nu.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Fyllde femton, körde vespa, pysslat med en iPhone, varit på ICU-kvalificerings tävlingar och en del annat, fått riktigt jobb också, blev vän med älskade Josefina!<3

Höll du några av dina nyårslöften?
- Godis och chips strejk, och ja, jag har hållit det!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- Nej, inte vad jag vet om.

Dog någon som stod dig nära?

- Nej, men 2009 har varit ett allmänt döds år? Vi håller en tyst minut för dem som gått bort, och skänker en tanke till dem. Vila i frid allihopa.

Vilka länder besökte du?

- Sverige, Estland

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

- En egen systemkamera! Nog finns det väl en hel del annat, men jag kommer inte på just nu..

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

- Inget speciellt datum tror jag, men sommaren.. Josefina goose. <3

Vad var din största framgång 2009?

- Ingen aning? Fick ett jobb kanske?

Största misstaget?

- Jag minns inte alls, kanske jag inte har gjort så hemskt stora misstag tror jag?

Har du varit sjuk eller skadat dig?

- Haha, farligaste är att ett ledband har gått av :D

Bästa köpet?

- Alla mina älskade skor!!

Vad spenderade du mest pengar på?

- Kläder, I guess?

Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Joodå, Josefina, Platinum & min iPhone!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- Finns nog mååånga, men kanske mest Pitbull - Hotel Room Service!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Kanske det lutar mera mot gladare sidan.. :D

Vad önskar du att du gjort mer?
- Kanske samma som förra året: varit mer social utanför msn-livet, men det är svårt då man har träningar och skola..

Vad önskar du att du gjort mindre?

- Kanskee, suttit på datorn? :D

Hur tillbringar du julen?

- Familjen

Blev du kär i år?

- Njaa..

Blev du tillsammans med någon?

- Nejp

Favoritprogram på TV?

- Gossip Girl, 90210, Desperate Housewifes och alla Disney Channel program ;)

Bästa boken du läste i år?

- TWILIGHT SERIE BÖCKERNA! Rena kärleken..<3

Största musikaliska upptäckten?

- Eleventyseven?

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

- Pengar.. Haha :D

Något du önskade dig men inte fick?

- Njee, okej det finns ju alltid saker man vill ha men inte får :D

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

- Kommer inte ihåg? :D Det var länge sedan!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

- Jooo, säkert. Kanskee, mera dans :D

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

- Kanske samma som förra året, humörs berg-och-dalbans år ? :D

Vad fick dig att må bra?
- Kompisar! För det mesta iallafall..

Vilken kändis var du mest sugen på?

- Robert Pattinson, Ed Westwick, Taylor Lautner och en del andra guys!

Vem saknade du?

- Jag vet inte? Minns inte så långt bak till året.

Debästa nya människorna du träffade?

- Josefina Kallio<3
1
Natalie

Hej vilken fin blogg du har !:) Lägg gärna till mej på blogglovin, så kan jag adda deij! :) Gott nytt år! kram, natalie