fyra saker

  • Fyra tv program jag brukar se:
    Desperate Housewifes, Weeds, House och Outback Jack.
  • Fyra saker jag gjorde i går:
    Åkte pulka, lekte, var på en snöskoter tur och var ute från 12 - 20 
  • Fyra saker jag längtar till:
    Sommaren, cheer-tävlingar, min systemkamera, att se girlsen från Kuopio och Helsingfors 
  • Fyra som står på min önskelista:
    Systemkamera, en room-makeover, slippa på Miley Cyrus/JB's/Taylor Swifts konsert, 4 boken till Twilight serien
  • Fyra saker jag avskyr:
    Oftast allt som är långsamt, krig, mitt rums golv för tillfälet, ärtsoppa 
  • Fyra saker jag tycker om att göra:
    Cheerleadingen ofc, läsa (observera att det hittils bara gäller Twilight-bokserien), ta det lungt, göra nåt annrolunda
  • Fyra saker jag åt i går:
    Köttsopa, bröd, popcorn, grillad korv 
  • Fyra bloggar jag utmanar:
    - ida
    - jenna
    - emelina
    - erika
  • 2
    Jenna

    bokhyllan e från ikea ;)

    Miia

    Din design på bloggen e fin :)