super sweet 16

Just nu sitter jag och kollar My super sweet 16 från MTV. Jag förstår inte hur föräldrar kan skämma bort sina barn på det sättet? De får ju exakt allt de vill ha, priset spelar ingen roll. Helt ärligt vet jag inte inte om jag skulle vilja vara så bortskämd. Eller jag vet att jag inte skulle vilja vara.

Jag lovar att de aldrig har hamnat och göra nåt för att få nåt, som tillexempel hushålls arbete. Såklart inte, de har ju städerskor och pigor där hemma. Men vad ska dehär bortskämda tonåringarna göra när de blir vuxna? Om de ska flytta hemifrån? De kommer ju att vara som Bambi på hal is.

Egentligen tycker jag jätte synd om bortskämda små valpar. Men vad tror ni? Tror ni att ni skulle bli lyckliga av att få allt i världen ni bara vill ha? Jag tror - snarare vet - att en massa folk skulle låtsas vara kompis med en för att få en massa saker. Jag vill ha äkta kompisar, inte köpta.
4
Matilda

Sv: åh tack så mycket! :D vad kul att du tycker det :D vad glad jag blir :D KRAM! :D

Cajsa

FAN va härlig blogg! :O allt bra med dig?

ska vi bevaka varandra på bloglovin kankse? :D

Cajsa

det är väla så där med mig...mycket i huvvet just nu och ont i magen. :P

hur länge har du hållt på med cheerleading? :) tycker det är så häftigt..^^ själv har jag åkt konståkning sedan jag va 5 men slutade för två år sedan som AKTIV åkare och blev endast tränare istället.

Anonym

antagligen så e de just de mtv vill att di sak framstå som, man märker juatt de e satans uppgjort. Mtv suger btw