there were only you and me

Sitter och kollar Desperate Housewives med Josefina just nu. Imorgon blir det släkt kalas från pappas sida för mina syskon som fyllde 11 den 8.7 och 10 den 28.7. Och imrogon är det även Åminne, folk som ska dit?


Bild från tisdag.
6
Cajsa

ahh ok... så vi är båda former figure skater? :)

vet att det finns en cheer-, eller rättare sagt 2 cheer-grupper här i sundsvall och ena vill jag verkligen börja i men jag flyttar om 24 dagar så det känns inte om om det är så bra om jag börjar då. får se om det finns någon i fränsta, inte för att jag tror det dock. vart går du i cheer leading? :)

Jennifer

Sv: Håller med. Riktigt stört. Men men... tacka det media! :-o

Cajsa

hehe ok..^^

ja, jag ska verkligen försöka börja där..^^ tror nog att konståkningen är bra att ha till det..^^

Cajsa

hehe, har jag skrivit med fel adress? ^^ om så så är den rätta här.. :P

Cajsa

hehe, tänkte just det..^^

My

sv: haha det är inte så konsigt ;) är nästan avis på mig djälv ;) höhö! tack så jättemycket :D sånt är alltid kul att höra, tyckte din var väldigt söt också :D