skolavslutning igår

Igår var det då skolavslutning här i Vasa. Jätte skönt att sommarlovet äntligen kan börja påriktigt! Vi var i skolan där vi fick en glass och betyg, delade ut blommor till klassföreståndaren och vår assistent som icke kommer tillbaka efter sommaren. Sedan kom jag hem, solade i nån timme och ringde sedan Josefina söta.

Åkte sedan iväg till Fiff där vi solade och hoppade en massa och sedan cyklade iväg till Hoviska. Där träffade vi en del folk och sådär. Och usch vad jag tycker synd om fjortisar som ligger fulla och gråter på marken och låtsas vara helt borta, jag tycker synd om dem för att de skämmer ut sig så totalt! Jag tycker att jag skäms med att bara vara i närheten av dem.

Men nåja, efter hoviska cyklade vi med Fiff hem till henne. Och roligt hade vi nog :)


pussar & kramar
4
bella

så rätt skrivet emma! orka vara i teini fyllon o ligga o gråta o sörja, fasst allt egentligen e bra! usch bort me dom. pussar<3 :)

emise

Me think so too Bells! Bort me di!

pussen & kramen!

dominique

oftast gör di flesta int det med avsikt, ligger på marken och låssas vara borta och gråter, de kan ju hända att man bara råka ta lite fö myki å sen far de bara.

Elr ja sku nu int kall di som int gör de me avsikt fö fjortisar iaf, fast de e ju en annan sak om man fejkar och springer runt och "spelar" full, vilket oftast märks ganska bra isf:)

emsie

DQ - Jo jag vet, vissa e faktist men just såna som INT e på riktigt, såna tycker int ja om.. ;s De blir som så jobbit :s