Mysigt

Idag har jag och Josefina (som fortfarande ska skaffa blogg, har jag bestämt!!) varit och handlat julklappar, båda har ytterst lite kvar att köpa. Så vi var ganska så duktiga! Nåt smått har jag ennu kvar att köpa men.. Nåjoo, hela dagen tillbringades på stan så jag har inte hunnit göra så mycket annat heller. Men jag hann iallafall se på Desperate Housewives och jag har hunnit mysa en massa med mina ljus!

Ljus är så vackra! Och de sprider sådan värme. Jag älskar alla sorts ljus! Idag hade jag på 11 ljus, och mitt rumm var så himla varmt. Jag älskar också stämmningen ljusen sprider. Verkligen inte samma sak som lampor, det går inte ens att jämföra lampor med ljus! Men anyways måste väl snart gå sova, även om det inte finns nån ork fast jag vet hur skönt det är att somna in och få sova lite längre..