den tjugonionde september

hur bor du: i en radhuslägenhet och i ett egnahemshus
brukar du komma i tid: så gott som alltid
hur lång är du: 162 långa centimetrar
kan du laga mat: ja :D
har du någon fobi: småkryp, ormar, spindlar och grodor, sedan när man börjar tänka, så döden
hade du en bra kväll igår: nej, läste på prov ända tills kl två på natten
vilket är ditt senaste inköp: ben&jerry's, i sakväg: en kofta, en tröja och ett halsband
din favoritdryck på morgonen: ingenting, varken äter eller dricker på morgonen
var fick du dina senaste pengar ifrån: jobblönen ♥
har du sovit i din egen säng inatt: ja
vad hade du sönder senast: en ljusstake
vem snackade du med senast: kanske mamma? eller syster?
alkoholhaltig favoritdricka: öl, eller en iskall punainen kala
när gjorde du senast något riktigt dumt: om dumt är detsamma som att skämma ut sig i dethär sammanhanget, så är det lättare att fråga när jag senast inte gjorde något dumt.
saknar du någon just nu: ja
vad ska man göra för att få dig irriterad: det finns flera sätt, jag har kort stubin
intressen: jobba, skola, vänner, cheerleading, fotografering, musik
senaste person du ringde: josefina
vad drack du senast: v som i vatten
hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: noll, kan dricka en nu som då nångång
använder du hudkräm: alltid efter dusch, lite nusomdå annars också, men jag vill inte torka ut huden
attraheras du av män med skägg: beror på vem det är
är du nöjd med ditt liv som det är nu: i guess
vilken låt lyssnade du senast på: no idea, minns ej
vad tycker du är äckligt: ormar
har du pengar på mobilen: what?
vilken svordom använder du mest? vittu eller satan, vet ej
skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på humöret
om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? jag skulle köpa en nyrenoverad stor och lyxig lägenhet mitt inne i stan, så skulle jag köpa en bil, en sommatstuga utomlands i södern och en resa jorden runt
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? vet ej
när var senast någon stötte på dig? haha:D
vad åt du till middag senast? köpis pizza
äger du några popband t-shirts? actually not
när flög du senast? when i was a little child
pratar du några andra språk? engelska och finska
har du gråtit offentligt? på grund av film på bio, ja, men sådär annars gråter jag inte offentligt, jag gråter inte för någon. eller jo jag grät offentligt i skolan då jag hade sjukt i nacken, har aldrig förr i mitt liv haft en sådan smärta, och normalt brukar jag aldrig gråta till smärta, men detdär var hemskt.
när sov du senast på golvet? antagligen i somras nångång hos josefina:D
hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag kan aldrig sova tillräcklig, har så mycket sömn att ta ikapp, om man skulle räkna det i timmar skulle det säkert snart vara lika många timmar som ett halvt år ..
är dina dagar fullbokade och stressiga? ja, verkligen
vad säger du till dig själv när allt känns svårt? tänker bara på hur svårt allting är, kan inte göra annat
skulle du någonsin hoppa fallskärm? inte ensam, men kanske med någon?
tycker du om att krama folk? oftast, beror lite på vem jag kramar
1
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Tack sötis :D