Dag 1 – En bild på mig själv + tio fakta


1. jag har ett humör som en berg- och dalbana!
2. jag hatar när wc-pappersrullen är fel!
3. jag älskar att baka!
4. jag snoozar mig igenom en morgon ca. 10 gånger förrän jag stiger upp och får brottom
5. jag jämför mig alltid med andra som är bättre än mig på något (tex att fota, att rita och mera) och tappar lusten med det när jag inte klarar av att vara bättre
6. jag skulle alltid välja god mat före godis och sötsaker
7. jag är väldigt blyg på samma gång jag är väldigt social och utåtriktad
8. jag skulle mer än gärna resa runt hela jorden och se alla ställen, även om afrika och asien inte intresserar mig (bortsett från egypten, kanske thailand och eventuellt kina)
9. jag älskar skräckfilmer även om jag är livrädd för dem, på samma sätt som att jag hatar kärleksfilmer på samma gång jag älskar dem
10. jag ogillar starkt att äta tillagad mat som sedan stått i kylskåpet några dagar eller varit i fyrsen, och sedan värma det och äta det
3