Så jävligt skoltrött

Jag orkar inte mer, jag är så jävligt trött på skolan. Vet inte hur jag ska klara av hela denhär årskursen. Enda positiva jag ser fram emot i min skolgång är lov och helger, mer glädje kan jag inte se. Skulle gärna ha samma inspiration som jag hade genom hela första åskursen dp jag bara flöt igenom och tyckte om det och tyckte allt var lätt. Annat än nu.

1
christa

Det blir nog bra :) Hade själv samma känsla förra året, men klarade av att samla på mig flera kurser och nu är jag tacksam över det! Så försök bara kämpa, o då när du har ledigt, så ta rikti o koppla av ordenligt! O de lönar int sig att skolka eller att va annars borta fö de blir dubbelt tyngre sedan då du kommer tillbaka o har en massa ogjort. Tänk på vart du vill i framtiden, skola eller nåt, o försök bara orka! :) Du klarar de säkert! Kram!