Småsaker jag gjort och köpt idag

Idag har jag faktiskt hunnit göra en hel del. Just nu sitter jag och bara tar det lugnt. Jag har varit via banken, matbutiken, Gigantti samt GW-gallerian. Jag har gjort mat, fixat lite saker till garaget, tvättat kläder och printat papper och saker inför resan. Ska hinna se sista avsnittet av 90210 idag, hinna gå ut med hunden, packa lite och sedan ta det lugnt igen.
 
Lite nödvändiga och onödvändiga saker till resan jag har skaffat idag.
lite nytt att pryda håret och öronen med på bilder
 
att tvätta och återfukta ansiktet med, doftar gudomligt! gillar neutrogenas produkter, tycker de hjälper ganska bra.
 
en adapter så att jag får laddat telefonen, plattat håret, laddat kameran osv.
 
sminkborttagnings lappar, kommer annars aldrig orka sminka mig i 12 dagar i streck om jag inte har ett lätt sätt att ta bort mascaran på. aboslut lättaste och smärtfriaste sättet är att använda dessa.
 

halå, jag kan ju inte ha hemsk utväxt på alla bilder?


växlade lite pengar vid banken, så man inte behöver växla på flygfältet/där.

printade bokningen på hotellet, flygbiljetter till helsingfors, flygbiljetter till new york, papper om försäkringen och kopia på mitt pass.
2
J A N I N A

WÄÄÄÄÄÄ:D

Svar: SNART SYNS VI <3
emma

daniela

ååh va fina örhängen!

Svar: hihi, tack, vila ha dem redan förra året, men då hann dom ta slut förrän ja hann köpa dem :( så köpt dem då i en annan färg iställe, men nu fick ja didä å :D
emma