Feel the rainbow

Sitter nu och väntar på att syrran ska smälta choklad och fixa olika saker att doppa det i. Hehe. Ska njuta av det medan vi kollar Scream. Är det pinsamt om jag erkänner att jag aldrig sett en Scream-film? Ännu pinsammare att jag aldrig sett en hel James Bond-film... Men, måste man se vissa saker bara för att alla ser dem? Även om jag antagligen kommer tvinga mig själv igenom en Bond-film bara för att se en.
 
Trodde att jag skulle vara ledig imorgon, men tur kollade jag listan igen och såg att jag jobbar även imorgon. Jag har alltså denna vecka endast haft en ledig dag. Eller söndag kommer att vara min enda lediga dag. Men klirr klirr i plånboken istället, men ni vet hur snabbt den töms. Hur man än försöker att låta bli att köpa skräp och saker man inte behöver, går det ändå pengar. Välkommen till vuxenlivet. Räkningar och annat äckligt. Ni vet?
 
1
J A N I N A

ja betalar int en enda räkning (än så länge) o har int ens tillgång till mitt finska bankkonto. shiiit va ja ha levt i bubbla. när ja kommer hem ska ja börja tvätta mina egna kläder, fixa eget bankkonto o typ.. ja. skaffa lite mer vuxenpoäng. du e så duktig som vet allt såntdä ren :D minns då ja kom hit o ba wtf när ja sku använda tvättmaskin fö första gången.. nu e ja pro!!! :D

men fast ja int har nå utgifter så försvinner pengarna ändå snabbt som satan :O typ på mat?!!?

Svar: nå int har ja egentligen nå räkning förutom teleräkning, men de kommer allti nå konstit som MÅST betalas nån slags räkning när man minst anar, men fast ja int har nå så far mani så snabbt :D bara wtf? :D
emma