30112012

Fredag. Jag mår inte så värst bra och hoppas det avtar snart. Igår skulle vi ta en simtur med mamma, men det blev inte av, så vi skulle ta det idag, men det går inte. Måste ta det någon annan dag. Hoppeligen snart. Jag har inte simmat på gud vem vet när. Jag tycker om att simma, jag har alltid varit en liten fisk inombords.
 
Igår bakade jag världens godaste chokladkaka. Jag dog lite för att den var så god. Två matskedar vetemjöl i hela kakan, och trehudra gram choklad, mörkchoklad. Jag som inte gillar mörkchoklad, älskade kakan ändå. Förstås var det lite mer socker som antagligen gjorde att jag gillade chokladen. Men kakan är himmelsk. Tillade tre teskedar vaniljsocker också. Men jag vet inte var det gick fel, fick inte kakan att stelna även om jag hade den i ugnen i 55 minuter, när den skulle vara 25 miuter.. Jaja, bättre lycka nästa gång? Kanske borde vispa mera mellan äggen. Receptet hittar ni här.