I saw a shooting star, and made a wish

Här om kvällen såg jag i ögonvrån när något lyste till där ute. Jag såg världens vackraste stjärnfall. Jag minns inte när jag senast sett ett stjärnfall. Det var alldeles sagolikt. Den åkte i något som kändes som slow motion på samma gång den åkte snabbt.
 
Ni vet hur man bara ser dem jättesnabbt? Inte denna, det kändes som om den tog all tid i världen på sig att åka förbi. Det såg ut som en lysande boll med en svans efter som smalande ju längre ut på svansen man kom. Har aldrig sett något så vackert, och jag såg det helt i misstag. Trodde först att det var ett flygplan, men det var det inte. Och såklart man måste önska när man ser ett stjärnfall som detta, vilket jag gjorde.
 
Stjärnor och stjärnhimmeln är bland det finaste jag vet.
 
2
jae

En lysande blogg???? :DDD

A

Lysande blogg?