Träningsvärk som aldrig förr, typ

Alltså det var det värsta. Den en och en halv timmes träning vi hade igår har nästan gjort mig förlamad. Jag har så sjukt från rumpan och uppåt i varje muskel. Tur är jag inte den enda. Men jag har liksom svårt att klä på mig. Men att klä av sig var värre.
 
 
Har förövrigt idag vaknat relativt tidigt (med tanke på att skolan började klockan 15), gjort klart min presentation till morgondagens finskatimme. Har även hängt två timmar i skolan på Marketing-Mix Elements. Nu har jag bara slappat sedan jag kom hem. Därför är det nu dags för nästa inlämningsuppgift. Har absolut ingen lust att skriva den. Jag tror det beror på att läraren berättade på timmen att vi skulle skriva en sak, sedan skulle vi få närmare instruktioner mejlade, och vips var hela uppgiften någon helt annan? Jag hade redan hunnit förbereda mig och gå igenom saker jag skulle skriva/berätta om. Nåväl, sånt händer.
3
Josefina

Fick nästan int av tröjan Ida då de to så ont.. :'D

Svar: int ja heller :'))
emma

janina

ja e å förlamad... :')

Fii

Så först nu att de står TäRningsvärk :'D

Svar: Åsa sa om de ti mej idag å... :DD
emma