Video från Alanya på kommande

Har suttit och 1) pysslat med allt filmat material från Turkiet och 2) lekt med ett nytt videoredigeringsprogram. Det har tagit sin goda stund, men nu säger jag tack och adjö till Windows Movie Maker, som fick mig att se rött otaliga gånger. Dessutom utvecklades jag inte alls.
 
På tal om nyta program osv, tack gode gud för YouTube, må jag säga. Praise the Lord etc. Skulle aldrig klarat detta (okej, visst skulle jag, men jävlaranamma vilken tid det skulle tagit för mig att endast starta ett projekt) utan tutorials. Hope you're gonna like the video. Kommer upp imorgon?
 
(liten parentes; jäklar vad mycket snabbare den sparar filer också. på en 3 min film fick jag nästan vänta 15 min för att wmm skulle spara den i hd. ok, bra, tack, hej)
1
Sarah

Vilket videoredigeringsprogram har du börjat använda? :)

Svar: Adobe Premiere Pro :)
emma