Roses are pink

 
Marknadsföringstenten är avklarad och måste medge att jag var mer än nervös. Marknadsföring måste vara bland de enda ämnen jag faktiskt bryr mig i riktigt mycket och vill prestera bra i, till stor del för att vi har en så otroligt underbar lärare men också för att jag håller marknadsföring väldigt nära hjärtat. Det gick dock bra! Vår tent gick ut på att hela klassen jobbade tillsammans men som indivder, 16 frågor och vår lärare pekar ut vem som ska svara på frågan. Om inget svar kommer, mister hela klassen poäng. Jag lyckades svara på min fråga så exakt man kunde (tack och lov) och nu efteråt känns det så otroligt bra.
 
En tent kvar för denna termin, halleluja! Dock har vi ett flertal stora projekt vi är tvunga att jobba med som bedöms som största delen av kursen. Kämpa, kämpa. Den 22 maj får jag säga tack och adjö till skolan för ett par månader och fy vad det kommer kännas skönt. Att försöka samla upp motivationen och kraferna för ett nytt, möjligtvis ännu tuffare, skolår.