BIC Soleil Bella



Som Buzzador får man alltid prova på olika grejer gratis, och nu hade jag lyckan att få prova på BIC Soleil Bella. Läget kunde inte varit mera perfekt! Rakhyveln har fyra blad och kan användas 5-10 gånger.



Tycker själva rakhyveln var otroligt bra, om jag jämför med min förra. Skön att hålla i, vass, fin färg. Vad mer kan man begära? Fem av fem stjärnor helt enkelt.


Sedan fick jag även prova på denna gel. Som jag tycker både doftar gott och är len mot huden, som den ska vara! Har absolut ingenting negativt att säga om någon av produkterna.
2
Anonym

ojojoj! det här måste du berätta mer om! googlade runt på nätet och uppfattade det som att man registrerar sig och sen får man nu som då produkter gratis hemskickade som man bara behöver ge en åsikt om. det låter ju bara för bra för att vara sant?! :) hur kom du i kontakt med det?

Svar: då uppfattade du det helt rätt! :D jag kom i kontankt med det via min pappas fru eftersom hon var en buzzador, sedan gick jag med!
emma

Anonym

är de helt gratis att va buzzador? har funderat lite på att bli en sån men har inte riktigt vågat ta risken.. hur ofta får
man produkter och vilka uppgifter måste man ge? är det helt säkert och finns det några risker? (:

Svar: Absolut helt gratis! Sedan får man även prova vissa saker för ett billigare pris (valbart; man får välja om man bara vill delta i kampanjer som är gratis eller även i sådana som man måste betala lite för), tex blev jag inbjuden till att prova en Oral-B eltandborste för en billigare peng, men tackade nej. Själv har jag varit med i 6 stycken (gratis)kampanjer sedan den 22.4.2012, så man kommer inte med i värst många. Man måste ge en hel del uppgifter så att de kan personalisera allting och låta "rätt" personer prova "rätt" produkter. Med risker vet jag inte riktigt? Själv har jag inte stött på problem och har inte hört om någon annan heller :)
emma