Continuing on the last post

underbara vänner

Fortsatte tänka lite på det jag srev igår. Kom fram till att jag på en hand kan räkna alla gånger jag under hela sommaren fått sova och vakna utan något slags alarm. Tre gånger. Jag har heller inte en endaste gång under sommaren fått "lida" av att "ha tråkigt". Jag kan inte minnas senast jag skulle haft riktigt tråkigt. Jag tror det är precis vad jag behöver ha. Tråkigt. Tre dagar under denna sommar har jag spenderat hela min lediga dag med att göra nada. Men det räcker inte. Jag känner att jag skulle behöva några (en del) likadana dagar till. Snart kanske jag närmar mig en systemkrash eller nåt. Så känns det iallaflall.
4
EverettVague

canada pharmacy no script

CharlesVen

sky pharmacy online drugstore review myskypharmacy

MatthewUnsor

canada pharmacy 24h indian pharmacy no prescription

PrestonPex

no prescription pharmacy online canadian pharmacy online no script