There's nothing like a red lipstick


Om det finns någonting jag absolut älskar i sminkväg, så måste det nog vara rött läppstift. Jag mår så otroligt bra och känner mig så väldigt bekväm i ett snyggt rött läppstift. Började med ett aningen ljusare läppstift någon gång i tiden, men föll pladask för en mörkare och mera intensiv färg. Nöjd och lycklig med det jag hittade på Kicks för under en tia. Sedan kommer Emma hem från USA och drar mattan under fötterna på mig med detta underbara, alldeles perfekta röda läppstiftet. En matt mörkröd färg som sitter som berget. "Feeling like a million bucks" är precis vad man gör i detta läppstift. Man kan ta över världen med det. 
 
Jag brukar också ha ett problem med att färgen suddas ut längs kanterna och smyger sig in i alla små rynkor kring läpparna. Gjorde detta läppstift det? Nej. Alltså. Kan man vara kär i ett läppstift? Om svaret är ja, då är jag nog så kär man kan vara. För er som undrar kommer läppstiftet från Sephora och jag trooor att färgen är matte dark red.
2
Josefina

Läppenna gör att de int suddas ut vi kanterna;)

Svar: Joo :D Ha int fått aikaseks å köp en fast ja ha tänkt på de en stund.. :')
emma

Sarah

ahh snyggt! ja älskar känslan när man hittar perfekt färg på läppstift:)