Tillbaka till skolbänken om en vecka

 
Back to School
 
Om en vecka börjar skolan för mig. Lycko-ostar som redan ahr börjat eller får börja denna vecka. Borde gå på ltie back-to-school-shopping. Jag älskar det. Att köpa nya kläder, ny väska, nya pennor, en ny penal, häften och en kalender. Att få komma förberedd till skolan med sprillans nya grejer är så otroligt härligt.
 
EmmaMae har återvänt från USA och bor hos oss lite på en vecka nu. Borde fota allt fint jag beställde hem.. :D Så otroligt härligt att ha henne tillbaka. Kommer bli grymt att börja skolan så jag får se henne och Josefin varje dag. Plus Janina, eftersom hon har bytt klass. Jag har alltså på känn att detta kommer bli ett grymt år. Säger liksom tack och förlåt i förväg.
1
TIDSTJUVEN

Det är alltid lika kul att gå på Back to School-shopping! :D Känns lite som att man ska börja på femman igen, men det är ju så mysigt med nya pennor, ny penal och nya häften. Hihi :)

Svar: ÄLSKAR det! :D Speciellt lyckan när man köper nya pennor :D pennor <3
emma