IsaDora Gel Nail Laquer

IsaDora har nyligen lanserat "gelnagellack" som ska hålla i en vecka utan att flagna. Det underbara med detta nagellack, är att man inte behöver en uv-lampa som tll vanliga gellack. Allt just funkar för att fästa lacket. Två lager med en färg och ett top coat lager, och voila, du har nagellack som håller länge. Med acetonfritt nagellacksborttagningsmedel får man lätt av lacket.
 
 
Har precis varit in till Kicks och lämnat min telefonnummer så de kan ringa mig när de landar i butik. Jag har så otroligt svårt att hålla lacken fina på mina naglar eftersom de flagnar genast, så det ska bli otroligt roligt att testa dessa lack! Hittills har jag endast sett svenska bloggare med dessa lack och endast i färgerna Classy Nude och Pink Bomb, där kostar lacken 89 kr, så inte farligt dyra.
1
cajsa

Kan du skriva hur du tycker dom fungerar om dom är värda sitt pris och så när du prövat dom? :) Superfin blogg!

Svar: Absolut, det kan jag! :) Tack ska du ha <3
emma