Dienstag und Mittwoch


Så var det redan onsdag. Höstlovsveckan flyger förbi och jag vill bara klamra mig fast vid den. Vill ha lite ledigt, andas lite och bara vara. Ha dagar då jag inte planerat ett skit. Nå, låt oss göra det bästa av hela veckan!

Idag har jag lunchat med Tommy och Markus vid Åbo Akademi och spenderat förmiddagen hos dem. För tillfället studerar jag tyska, eftersom vi har en tent imorgon. Känns si sådär. Jag kan nog största delen, det är mest ordförrådet jag borde utöka. Senare ikväll bär det av till Oliver's Inn för lite mys.


Igår tillredde vi en dunderbrunch med Janina, Milja, Sonja och Victoria. Bästa sättet att starta dagen på. Själv drog jag iväg på jobb till klockan tre och kom hem lite före nio. En kvällspromenad med de ovannämnda stod på schemat efter jobbet. Så otorligt fina människor.
 
Och hej! I helgen drar jag till Umeå.
1
Ida

Varför passar du på att komma till Umeå just när jag åker härifrån? :D

Svar: Hahahah, jag veeet! :( :D Familjen ska dit å hälsa på släkten så ja bara hänger på :D
emma