Too school for cool today

Hallå där, kött och blåbär! Hemkommen efter en tio (!!!) timmars skoldag idag. Vet ni, det känns jäkligt bra. På schemat idag har jag haft; financial mathematics, tyska vid hanken, introduction to management accounting samt påbörjat en ny valbar kurs som går under namnet introduction to energy technology. Har mellan de två sistnämnda kurserna suttit i skolan i en och en halv timme och gjort enterprise resource planning-uppgifter.
 
 
Som om inte 10 timmar med skola och skoluppgiter räcker, så tänker jag fortsätta med skoluppgifter. Det känns som att jag befinner mig i ett flow, så det är lika bra att ta vara på det. Har en del att göra änni i academic reading and writing, så ska göra mig av med alla de uppgiferna, sedan eventuellt ta och kolla på matteuppgifterna jag inte hann börja på med i skolan. Jajaja, nu kööör vi!

psst, tänkte försöka blogga ikväll och uppdatera er om hur förra veckan såg ut. tips: fullproppad med roligheter.