Snapchats


Såhär såg det ut för oss i skolan redan andra dagen. Haha. Dessa underbara snaps har varit på min snapstory under förra veckan. 


Inledde skolåret med en öppnigsceremoni vid torget. Vi tutorer och gamla studeranden bar halare och dansade loss. Dessutom får jag ha bil i en månad, eftersom farmor och farfar åkte till solkusten till Spanien i en månad.


Pubquiz vid Leipätehdas med en del tutorer stod på schemat i torsdags. Lördagen spenderades en liten stund på Ollis som moraliskt stöd.


Bjutiful selfies med mina bjutiful vänner.


Igårkväll hade Åbo Akademi gulisintagning. Jag blev tillkallad till en gruppbild eftersom jag har gröna halare. Senare bestämde vi med EmmaMae att gå besöka Brobyggarnas punkt vid Hovrättsparken och kolla på fulla gulisar som dansade och gjorde klädstreck.

Denna dag spenderades i skolan, både vid Hanken och VAMK. Konstaterade även när jag provade EmmaMaes glasögon att jag borde skaffa ett par. Låt mig citera Janina: "det är som att se i HD".