Äntligen (nästan) sommarlov

we ♥ it
 
Igår presenterade vi äntligen vårt projekt vi jobbat med i B2B Marketing, fick superbra feedback av läraren och jag skiner som solen. Jag blev så glad över att hon kände att "hon lärde sig av oss", tog åt sig och lyssnade på det vi hade att berätta. Det känns också otroligt bra när hon berättade att vi är de första på länge som fått fulla poäng i hennes "quality check" och under 2% i Urkund. Hon beskrev oss som "multi-tasking and working well under pressure". Så nu är jag nöjd över femman på mitt betyg i denna kurs, för den förtjänar vi.
 
Hur otroligt det än låter, var jag även på gymmet igår, före skolan. Klockan åtta trettio steg jag upp och traskade iväg mot gymmet. Lång dag igår som avslutades med jobb och home delivery av färska munkar från Smedsby!