Easter ideas

Jag är en människa som älskar alla lov, speciellt om man ska dekorera enligt ett tema. Påsk, jul, halloween osv. You get the point. Jag är tyvärr sämst på att verkligen utföra alla ideér jag hittar, men kanske någon vacker dag. Har slöscrollat igenom Pinerest för många mysiga små påskpynt som jag tänkte dela med mig av.
 
 
Hur söta är inte morötterna fyllda med godis? Åh, skulle allra helst sätta mig ner och börja pyssla och dela ut morötter åt höger och vänster. Källa och steg-för-steg för morötterna hittar ni här. Och för de två andra hittar ni här och här.
 
 
Alltså, kolla in cupcakesen i övre högra hörnet. HUR SÖTA? Tänk att bita i cupcaken och mötas av ett litet äg mitt i godsaken. Mys. Och i det övre vänstra hörnet.. Så otroligt gulligt med ett litet näste med ägg. Åh, dör söthetsdöden. Källor: 1, 2, 3 och 4. Hur man viker påskharen och hur man gör cupcaksen finns i källorna.
 
Med detta inlägg ville jag bara önska er en glad påsk!