Slömåndag

Har haft en väldigt skön måndag. Ingen skola och inget jobb, kan det bli lyxigare än så? Började med att vakna sent, sprang till skolan för femton minuter (okej, ja lite skola, men inga lektioner) för att sedan komma hem och dega på soffan. Victoria kom sedan hit för lite häng och vi dammade av min Playstation och satt oss på golvet framför tv:n och spelade tennis. Ägde såklart ut våra motståndare. (Ok, vi hade lite problem i början, men jag lovar vi blev superbra mot slutet.)
 
 
Efter att vi kände oss som vinnare och Victoria traskade hem, satt jag mig på min cykel och trampade iväg mot Smedsby. Tog min första stopp hos mamma och mitt andra stopp hos pappa. Snackade om allt och inget med mamma och hos pappa introducerade familjen mig till ett nytt spel, sååå roligt. Spelet heter Blitz (nej, inte Bejeweld Blitz) och är ett reaktionsspel, klicka här för mera information. Största pluset med spelet är nog att man inte behöver kunna ett visst språk, vilket är en stor orsak till att jag själv vill införskaffa spelet.