Första semesterdagen kunde inte varit bättre


Böjrade med att ta mig en välförtjänt sovmorgon. Steg upp efter ett och en timme senare befann jag mig vid Smulterö med Malin! Morgonmål på stranden i from av vattenmelon och mandarin varvat med några dopp i det blå.



Cyklade sedan till oss för att äta middag och efterrätt på balkongen. Efter en stund joinade Sonja för lite balkonghäng i solen.


Drog iväg till Fennia Arena med Sonja och Sandra för att kolla en match. Strömsös supportrar. En massa människor man kände på plan.



Styrde kosan mot Farosbryggan med ett mellanstop vid Katukeittiö. Jag har så otroligt fina vänner. Så mysigt att sitta i härligt sällskap och njuta av de sista solstrålarna.

 
Jaa-a gott folk. Bättre start på semestern kunde man inte önska sig. Otroligt härlig dag och jag hoppas resten av semsestern fortsätter i samma stil.