Orkar inte vänta längre!

Åååh, kryper nästan längs väggarna för att jag inte orkar vänta längre. Vill det ska bli måndag så att jag äntligen får semester. Torsdag och fredag ledigt och helgen jobb. Sedan. Kämpa Emma. Tur hade jag endast en jobbdag på fem timmar idag.
 
Det märks att studielivet snart kickar igång. Reklamer om back to school grejer överallt. Och jag vill bara köpa tusenals nya pennor, häften i alla olika färger och former, en ny kalender, ny väska, nya mappar, post it-lappar, gem, linjal, penal osv. You got the point. Sitter typ och kollar video efter video som heter något i sitl med "my desk tour" på YouTube och river nästan håret av mig för det finns så mycket snygga och billiga grejer vid Target. Oj om jag skulle få go crazy i Target. 
 
vem har sagt att skrivbord och kontor måste vara tråkiga?
1
natalie

åh, så fina inspo-bilder!

Svar: tack! hittade några riktiga guldkorn (:
emma