What time is it? IT'S VACAY TIME!

Det är söndag och mina mungipor sträcker sig ända upp till öronen. För idag har varit en bra dag. En såndär då man bara känner sig så glad och lycklig.



Gårdagens spenderades på jobb och senare med Sonja. Vi hann även se en glimt av Christoffer och André före de drog iväg på Roxettes show (där halva Vasa befann sig). Har ingen aning om vad den andra halvan har sysslat med för det kändes som att staden var död.



Och idag, kära vänner, har jag börjat min semester. Lite på två veckor får jag glida runt. Dock ska jag om 9 dagar till Hamburg, så det blir übernajs! Efter jobbet idag cyklade jag raka vägen till Vasklot för att träffa family, farbror och fammo & faffa. Blev bjuden på god mat (som vanligt) och fint väder.
 
När jag kom hem bosatte jag mig i min säng med en hel drös olika grejer. Tusentals pennor, en telefon, en dator, en målarbok, en "skrivbok" och några häften. Hade en sån kväll då jag bara ville spendera resten av kvällen i sängen. Satt och färglade bilder medan jag snackade med världens finaste Emmamae över Skype. 1 timme och 40 minuter snack om allt och inget. Ååh vad jag saknar henne.