Flow

För tillfället befinner jag mig i ett flow gällande skolan. Nu ska ni inte tänka för mycket dock. Med flow menar jag att jag känner att jag "vill" gå på alla lektioner vi har och som jag har möjlighet att gå på. Igår var jag dock tvungen att missa en lektion på grund av jobb, annars har jag varit på varje lektion vi haft under veckan. En del är bättre än andra, men så är det med allting. Jag önskar av hela mitt hjärta att allting kunde vara bra och toppen, men tyvärr funkar inte denna värld på det viset.
 
 
Skolan började 8:15 idag och slutar officiellt 17:15, men har på känn att vi får gå lite tidigare. Just nu medan jag sitter och väntar på hjälp funderar jag om jag borde gå genast efter skolan till butiken för att inhandla mat för veckan eller om jag först borde föra hem min väska och sedan ta mig till butiken? This struggle.
 
Ikväll är det lite träning som gäller. Tänker dock inte köra lika hårt som jag gjorde i måndags, för huvudvärken jag hade efter det var förfärlig. Jag ville gråta och var fem före att spy på grund av att det gjorde så ont i huvudet. Var tvungen att gå sova 21:30 för jag klarade inte smärtan mera. Det orkar jag inte med ikväll. Dock vet jag inte exakt vad det berodde på, om det var blodtryck, vätskebrist eller helt enkelt för hård träning.