Sminkönskningar

 
Makeup wishes
 

/ nagellack - essie / paletter - urban decay & too facedrouger - nars & too faced"läppglans" - rimmelpuder - make up forever / läppstift - nars & loréal / ögonbrynsfärg - anastasia beverly hillspenslar - zoeva /
 

Åh, alla dessa godingar! Om man bara skulle få lägga tassarna på dem. Kommer absolut i något skede av lifvet investera i några av dessa. Tyvärr har de flesta ganska hög prisklass. Dock brode jag kika lite extramycket i livsmedelsbutiker efter Loréals läppstift, otrolgit fin färg och matt dessutom. De var slut senast jag kollade i Citymarket, dock hade de några av Rimmels lip laquers, som de kallas. Sedan har jag också hört så mycket gott om alla produkter! Många av produkterna finns även på Asos.com.
 
Anastasias Brow Wiz Pencil har jag, men jag såg när jag traskade genom Kicks att Anastasias Dip Brow Pomade är vattentät, och har fått otroligt mycket positiv kritik. And you know me and my brows. They've got to be on point. Skulle kunna skriva om alla proukter men jag tror jag besparar er den romanen. Vill ni veta något så får ni lämna en kommentar.
1
daniela

ja har dedär essies glittriga nagellack, de e skitbra! :)

Svar: okej! :) överlag ha ja int vari supernöjd me essies nagellack, men glitterlack e allti lite annorlunda :D
emma