Juhannus The Midsummer

 
Midsommaren spenderades denna gång vid Rasmus sommarstuga tillsammans med otroligt fina människor. Jag och Janina körde dit på fredag eftermiddag. På kvällen åt vi supergod middag, chillade, bastade och badade balju.
 


Vädret var på vår sida under helgen, vilket inte var väntat. Både jag och Janina hade packat kläder för vinter och inte för midsommar. Varken shorts eller klänning fanns i min väska. Nåväl, bra klarade vi oss i alla fall.



Vi tog ett par selfies med Janina och Milja. Av alla 50+ bilder vi tog så lyckades vi väl få en eller två seriösa bilder. Att vara seriösa hör inte till våra styrkor.

 
Middagen på lördagen var god och solnedgången var vacker, som vanligt. På söndagen packade vi ihop grejerna och lämnade sommarstugan. Alla körde åt egna håll och jag tog mina roomies i tassen och körde till Jakobstad för att få testa Friends & Brgrs. Sååå gott!
 
Tack till alla som bidragit till en otroligt lyckad midsommar på alla sätt. 
landet - midsommar - sommarstuga - villa