Strawberries and Chocolate

Åter en vecka har gått utan någon slags uppdatering. Alltså, jag tycker jag borde få ett diplom för världens sämsta uppdaterare. Anyway. Vad har hänt senaste tiden då? Jag har jobbat, träffat vänner, sprungit, tagit det lugnt och kollat ett x antal videon på YouTube. YouTube är förresten ett härligt ställe att hänga på. Men problemet är att det lätt (alltså LÄTT) går flera timmar. Man klickar bara vidare till nästa video, och nästa, och nästa.
 
Jobbar tolv till sex idag och sedan får jag ta midsommarledigt. Kommer bli otroligt skönt att ha hela midsommaren ledig. VILKEN LYX! Eftersom jag imorgon har en helt ledig dag, tänkte jag försöka redigera bilder från London som jag i något skede publicerar. Jag har bara blivit så otroligt lat med att redigera bilder, men skulle aldrig lägga upp en oredigerad bild. För det är precis samma sak som att jag skulle gå till stan naken, alternativt i underkläder. And that ain't happening anytime soon.
 
 
I måndags hade jag också en ledig dag. Den spenderades tillsammans med mamma, Ida och Tim. Riktigt roligt att "bara vara" med familjen. Att bara få prata om allt och inget. Och som avslutning på vårt häng, åt vid färska jorgubbar doppade i choklad. Alltid ett vinnande koncept.