Cravings

 
Ibland är det farligt för mig för att öppna Youtube. Jag kan sitta i timmar och kolla på video efter video och anser inte längre att en video på tjugo minuter är lång. Hittills har jag nu suttit i en timme och kollat på när två stycken spelar Sims 4? Liksom what? Dock har jag samtidigt invigt min bok 642 things to write about som jag köpte åt mig själv i julklapp och har även färglagt bilder i min målarbok (VAD heter de på svenska? skulle gärna säga färgläggningsbok (kan man säga så?) men Google translate ger mig målarbok).
 
Anyway, på tal om Sims 4 har jag nu skapat en craving. Har sett tre "avsnitt" av dessa videobloggare medan de spelar, så man får en verklig insyn i spelet. Otorligt olikt från de tidigare Sims -spelen. Förnyat och verkar roligt att spela, speciellt skapa en sim och byggläge är väldigt olika. Många saker som såklart är lika som i tidigare spel, men skillnaden känns lika stor som när de lanserade Sims 3, och Sims 2 kändes som stenåldersspel.
 
Åh, dessa cravings alltså. Och på tal om cravings, craving number 2 är en bok som heter 642 things to draw.