Dreaming away

Helgen gick förbi med långa kliv. Varför går helgen alltid så snabbt? Anyway, jag njöt till tusen. Efter jobbet plockade Sandra upp mig och vi körde norrut med destinaton Österö. En natt på Sonjas villa och Eurovision Song Contest stod på schemat. 
 
Jag hejade på Norges otroligt vackra låt, men till min besvikelse såg jag ganska så snabbt att det lär inte kamma hem vinsten i år. Så då hejade jag istället på Sverige, som tog hem vinsten. Ingen av oss hade någonsin tidigare varit så nervösa över poängutdelningen i ESC. 
 
 
Förövrigt har jag hittat en ny passion för Sims och spelat det en del under senaste veckan. Riktigt skönt faktiskt. Har förr alltid fuskat till mig allt jag velat ha, men tänkte att jag denna gång ska skapa en familj och spela helt och hållet utan fusk och försöka skapa en stor familj. Ni vet sådär så att simmar dör av ålder och barnbarns barn föds osv. 
1
Elsa Ohrås

Jättefin blogg, hoppas du får en fortsatt jättebra vecka! :)