En alldeles perfekt ledig dag



Denna dag kunde liksom inte bli bättre. Har haft en så otroligt perfekt ledig dag och mår som en prinsessa just nu. Började med att läsa några kapitel av boken jag nyligen påbörjat. Sedan kom mamma på kaffe för en stund och vi spelade lite biljard och drack kaffe.


miljas bilder

Biljardspelandet fortsatte med Milja ute på balkongen. Vi hängde även upp en piltavla oså vi kastade pil och spelade biljard om vartannat. Senare traskade vi till butiken för att införskaffa nödvändigheter för att överleva, dvs. mat.



Åt en maffig kycklingsallad till lunch och som efterrätt hade vi köpt varsin glass. Sååå guld att äta glass i solskenet och bara njuta av livet. 

 
Efter den sena lunchen begav jag mig till fots mot Smedsby för planering av resan till London. Hemhemma hos pappa blev jag bjuden på supergod mat och som efterrätt bjöds det på kladdkaka med popcorn och toffee sås. SÅ GOTT. Också supernöjd över att jag gick 2K och joggade superlångsamt 5K. En totalsumma på 715 brända kalorier och 1 timme 03 minuter motion.