Good feels and good vibes

Dagen började efter nio med ett leende på läpparna. Hade igår tänkt skippa allt vad som heter träning, men cyklade ändå till och från jobbet och bestämde mig att ta en lätt länk efter klockan elva på kvällen. Bra val. Efter att jag steg upp i morse slöade  jag en stund och drog mig efter några timmar till gymmet. Sååå bra träning. Tränade rumpa och ben och fick lämna gymmet med en vinnarkänsla.
 
 
På kvällskvisten har vi med hela familjen varit hos fammo och faffa på en tidig morsdagsmiddag. Blev såklart bjuden på supergod mat, som vanligt, och prinsesstårta till efterrätt. När jag kom hem började jag städa som en tok här. Det slog slint så jag dammsög mitt rum och hela nedrevåningen och fick äntligen tvättat två maskiner med kläder (som jag förövrigt skulle göra två veckor sedan på måndag). Nåja, även om vi har en fin lägenhet så städar den inte sig själv.