VACATION

 
Nu har jag äntligen en veckas semester. Huuuur lyx är inte det? Ikväll ska jag packa väskan inför London, för jag åker på tisdag morgon. WHAT? Ibland känns det som att tiden går så otroligt långsamt men mitt i allt så är det bara två dagar kvar. 
 
Dock anser jag inte att resor är bästa sättet att "ha ledigt" på. För man kan ju inte direkt påstå att man har ledigt när man är på resa. Solsemestrar, evenuellt, men inte stadsresor. Man vill ju se så mycket som möjligt av staden och göra så mycket man bara hinner och bara anamma allt man har runtomkring sig. Så, därför tänker jag göra absolut ingenting idag och imorgon.
2
TIDSTJUVEN

Åh vad härligt med London! :D <3

Jag håller dock med dig om resor. Det är ju inte precis som att man skulle kunna ta det lugnt och bara slappna av när man är ute och reser. Istället vill man se och upptäcka så mycket som möjligt. Men man kommer ju bort från det "vanliga" livet och vardagen i alla fall, och bara det är ju välbehövligt ibland. :)

Svar: Joo, det är det som e skönt. Man har inga vardagliga måsten när man är på resa :) Men det är inte direkt att ligga och slöa och göra ingenting :D
emma

Noa

Pappa hälsar: Du måst ju inte komma med.... ;)

Svar: Nice try! ;) Men klart jag vill komma med :D Nog väljer jag resa framför att slappa varje dag under en vecka!
emma