Dark lips

 
Måndag, ny vecka, nya tag. Började måndagen med att bli överraskad av antalet kommentarer jag fått på min skelettsminkning. Undrade hur dessa nya människor hittat till min blogg, men visade sig sedan vara ganska uppenbart när jag såg min bild på framsidan på blogg.se. Otroligt roligt! Dagen började med andra ord med ett leende på läpparna.
 
Fem timmar jobb har jag på saldot idag och just nu sitter jag på soffan med Milja och kollar Paradise Hotel. "Sommarlovet" tar officiellt slut imorgon klockan 10:00. Då ska jag sätta mig vid skolbänken igen. Varje dag en god stund framåt. Shit. Efter sommarlov (läs jobblov) i fem månader blir det en omställning att befinna sig i Brändö (läs femtusen gånger längre bort än tidigare) varje dag i veckan.
2
Karin

Åh vad fint! Vad heter läppstiftet? :3 Hoppas att du fort kommer in i rutinerna igen, måste vara fruktansvärt att börja jobba igen efter så lång ledighet.

Svar: Tack ska du ha! Nu vet jag inte alls var läppstiftet är så jag kan inte ge en exakt färg, men läppstiftet kommer från Yves Rocher (http://www.yves-rocher.se/control/makeup/lappstift/lappstift-2/?cmSrc=Category) och är i någon av de mörkare färgerna :) Skulle tippa på nr 23, 53 eller 73.
emma

daniela

så vacker!!!

Svar: tack finaste daniela <3 <3 du e så snäll!
emma