Too cool for school, eller?

Först och främst blir jag otroligt glad av att se att människor fortsätter klicka sig in hit på min lilla blogg och att ni orkar ta er tid att kommentera. Det värmer mitt hjärta så otroligt mycket och jag tackar för varje fin kommentar jag fått ♥ Mera sminkningar och även tutorials utlovas inom de kommande dagarna! För vem älskar inte Halloween?

throwback till weekend festivalen i sommar
 
Dagens program har bestått av skola. Andra officiella skoldagen började sådär lätt med en heldag från 8 till 16. Men klarade dagen utan problem och guldigare än guld var det att få skjuts till skolan denna arla morgon av finaste André. Myslunch vid Pincho gjorde även skoldagen mycket lättare. Två nya kurser inleds idag vid namnen International Supply Chain Management och Legal Norms in International Context. Bra så. 
 
Nu återstår en fartfylld kväll med fotojobb. Ska fota på Brobyggarnas evenemang Destination Unknown, vilket kommer bli kalaskul eftersom jag vet att humöret kommer vara på topp hos alla partylejon som ska på sitz!