She told me don't worry

För tillfället gör jag inte mycket annat än jobbar. Vi har en megastor kampanj på jobbet just nu som pågår tills nästa onsdag. Igår hann jag dock ta mig till skolan för att lyssna på information om utbytesstudier samt träffa mamma, syrran och hennes "utbyteselev" från Schweiz.
 
Idag efter jobbet drog jag hemhem för att tvätta kläder (eftersom vår tvättmaskin fortfarande är sönder och den kommer knappast återpplivas). Hann busa och gosa lite med Noa idag också, känns som en evighet sedan jag senast sett honom
 
 
Borde småningom se närmare på alla dokument som ska fyllas i för utbytesstudier. Jag tror att det kommer kännas mer aktuellt när man verkligen påbörjar ansökningsprocessen och sätter in lite effort. Är supertaggad för att åka iväg!
1
Anonym

vart å när vill du fara på utbyte? :)

Svar: det är lite oklart ännu, men mellaneuropa kommer det bli i vår! :)
emma