Fyra dagar har passerat

Ytterligare fyra dagar har rusat förbi. I torsdags hade jag min sista jobbtur på cirka sex månader, vilket kändes sådär. Bitter sweet. Roligt att äventyr står och knackar på dörren, men samtidigt skulle jag behövts extra mycket just nu.
 
I fredags skrev jag min sista tent före jag åker iväg. Special Aspects of Trade and Finance, fick precis veta att jag kom igenom med en trea! Besökte även en fysioterapeut för nacken min (som fortafarnde inte återhämtat sig efter muskelkrampen jag fick i mitten på januari). Gick omkring på stan med mormor och morfar, lunchade på Spices samt köpte Paganinikontraktet från Gros Bokhandel, som jag sedan kan ta med på resan för underhållning. 

 
Lördagen spenderades hos mamma med familjen och mormor och morfar. Vi hade kalas för att jag fyllt tidigare under månaden och kalasade på världens godaste hemgjorda pizzor samt en supergod kaka och bullar. 
 
Har äntligen efter ett och ett halvt år läst ut The Da Vince Code -boken. Tipsade pappa om bokserien och lovade att han får läsa boken efter mig. Han fick vänta en (god) stund.