Tre nya i sminkväskan

 
LÓreal True Match foundation och Perfect Match concealer samt Maybelline Lash Sensational mascaran. Nu ska dessa testas! Hoppas att färgerna är okej eftersom jag aldrig testat dem förut (provade bara snabbt i butiken) och att mascaran inte smular alltför mycket. I morgon testas de när jag ska till jobbet, så vi ber att de är okej.
2
mammatillmirakel.blogg.se

True match är fantastisk!

Svar: Det låter ju lovande!
emma

Malin

Det dar ar min absolut favoritmascara. Jag anvander den i extra black och trots att borsten inte ar min favorit sa ar mascaran i sig sa pass bra att jag nastan bara anvander den nu. Anvander L'oreals powder men har aldrig testat deras foundation eller concealer. Ar dem bra far du garna hojta till, speciellt concealern da jag letar ny. Min favorit fran Rimmel verkar inte finnas har i Danmark.

Svar: Kommer antagligen skriva någon slags recension på bloggen sedan om produkterna. Vad glad jag blir att du gillar mascaran, vi får hålla tummarna att den passar mig också :)
emma