Back from the Concrete Jungle

Hej, hej, hej väldigt mycket hej. A month worth of hellos to all of you. Har alltså inte uppdaterat sedan den nittonde september tvåtusen sexton. Jobbade ganska intensivt där ett tag = finns inte mycket intressant att blogga om. Except the fact att jag fortfarande har bilder och inlägg från Tyskland som borde skrivas :')
 
Klockan 10.39 igår landade jag och Janina på finsk mark efter 10 underbara dagar i New York och New Jersey. Jag valde att icke ta med min dator till USA och därav inga blogginägg heller. Vill hellre fokusera på en dag i taget och få ut alla bilder på en gång, istället för att lägga upp en Instagram-bild här och där.
 
 
Anyway, hade en sjuuuukt bra resa. Jag är inte lycklig över att vara hemma igen, men det är min plånbok. Ni vet hur man ändå brukar få en "det är nog ändå ganska skönt att vara hemma igen"-känsla när man kommer hem efter en resa? Den existerade inte alls denna gång. Men men, sånt är livet.