Halloween: Fortune Teller

Två veckor in i oktober tvåtusen sexton fick jag äntligen utlopp för kreativiteten som ville släppas fri. Första sminkningen för i år och definitivt inte den sista. Jag älskar halloween. Jag älskar smink. Dessa två saker tillsammas blir inget annat än magiskt. En spådam fick äran ett bli den första kreationen. Synd nog hade jag ingen rund glaskula hemma, hade blivit bättre bilder med en sådan.

Förra årets sminkningar: Skull, Clown, Mermaid, Deadly Sick, Pop Art.
 
 
Would you let me read your future?
fortune teller - fortune teller makeup - halloween - halloween makeup - makeup - smink - sminkning - spådam - spådam makeup - spådam smink
6
TIDSTJUVEN

Men shit så creepy! Verkligen snygg halloweensminknink! Jag ser fram emot resten av dina looks :D

Svar: Taack! Får se vad jag ska hitta på som näst ;)
emma

Daniela Skoglund

Alltså helt sjukt att dedä e gjort av SMINK?!?! Ser ut som om du bara ha dragi på dig en mask, sjukt duktigt gjort!!

Svar: Tack! <3
emma

Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Men jisses vad duktig du är!!!!!!!!

Svar: Tack ska du ha! :)
emma

Sarah

Alltså omg Emma du har nog talang för det där!! Har sett dina sminkningar från åren tidigare och bara wow, helt amazing! :D

Svar: Tack Sarah! <3
emma

Heidi

Alltså WOW! Vilken talang du är!

Svar: Tusen tack ska du ha! :)
emma

Marias Memoarer

Alltså helt otroligt skickligt gjort! :)

Svar: Tack! :)
emma