Skies and other things



Förra torsdagen fick vi se en underbar solnedgång vid ett vindstilla vatten med Victoria. Fick agera uppfinnare för att hitta på sätt att stabilisera telefon för att få en bra bild. Slutade med att jag fick ta av mig skorna, återanvände en tom vinbox och en sten. Fint så.

 
Annars då? Förra veckan jobbade jag fem dagar. Dessutom klarade jag av mitt mål på tre springturer förra veckan, vilket jag är supernöjd med! Skulle gärna tränat mer, men kände att jag inte ska köra igång för hårt nu när allt äntligen känns bra.
 
 
Idag dock har jag tagit många tupplurer, skulle tippa på fem timmar sammanlagt. Har gått och lagt mig mellan 0000-0030 och stigit upp mellan 0800-0830 under några veckors tid och inte känt mig trött. Men idag kände jag att jag nästan somnade sittandes, vilket är hur jag märkte och kunde konstatera att kroppen var trött och kanske försökte säga att kroppen är trött eller att jag blir förkyld snart. Jag vet inte. Har inte varit i toppskick idag.
1
Emelie Karlsson

Åh vilka fina bilder!

Svar: Tack ska du ha! :)
emma