Julklappsönskingar (och julklappstips?)

 
1 - Badrock eller mysig och mjuk morgonrock
Har liksom aldrig ägt en morgonrock eller badrock, men det skulle verkligen sitta bra. Jag fryser så in i helskotta när jag kommer ur duschen eller måste lämna mitt varma bo på morgonen.
 
2 - PlayStation 3 och SSX 3
Bryr mig inte om att ha PS 4, så borde slå till nu när PS 3:an sjunker i pris. Vill ha en främst för att kunna spela DVD:n, men även för att spela spel. Jag köper hellre en PS 3:a när jag flyttar hemifrån än att köpa en DVD-spelare, då har jag nämligen allt i ett, så slipper man massor med prylar.
 
3 - Gympåse
Ofta när jag åker iväg på cheerleadingträning så har jag endast med mig plånbok, telefon, nycklar, skor samt en drickflaska. Det känns otroligt onödigt att ta en stor väska pga det, så jag lägger allt under armen och åker iväg. Skulle vara otroligt skönt med någonslags gympåse att ha i dessa fall.
 
4 - Rosa reflexväst
Det är så otorligt viktigt att synas i trafiken nu på vinterhalvåret. Därför vill jag gärna vara så snygg som möjligt när jag lägger på mig en reflexväst, därav önskar jag mig en rosa reflexväst. Ni som inte äger en men vet att ni rör er utomhus när det är mörkt; SKAFFA EN.
 
 
 
5 - Minneskort till telefon
Detta har jag menat köpa sedan jag köpte min telefon... Jag tar så otorligt mycket bilder som fyller minnet på telefon, därför skulle jag behöva ett Micro SD-kort till min baby. Gärna en med stooort minne och med en adapter så jag snabbt kan flytta bilder från telefon till dator.
 
6 - Lars Keplers böcker
Läste för en god stund sedan boken Hypnotisören och absolut älskade den. Har menat läsa resten av serien, men har inte gjort det än. Har dessutom hört att dessa böcker blir bättre och bättre!
 
7 - Telefonskal
Telefonskal i mängder. I olika färger! Jag tror inte jag måste säga så mycket mer? Glitter, dock, mycket fint.
 
8 - OBH Nordicas elvisp
Alltså denna vackra skapelse! Jag har gått och tittat på denna fina elvisp hur länge som helst. Rostfritt stål i mitt hjärta ♥ Vill gärna ha allt som går att fås i rostfritt stål (eller svart) till mitt hem.
 
9 - Muminmuggar/koppar
De är så fina, tycker jag. Jag har en! Haha. Men vill gärna samla på flera. 
 
 
 
10 - Ljuslyktor
Gärna golvlyktor som är lite större så jag kan lägga in en fin ljusslinga. Det blir så otroligt fint! Jag är svag för allt med mysbelysning. Lyktor har jag öppnat ögonen för under sneaste tiden. Det går att inreda så fint med dem.
 
11 - "Utekläder"
Något jag verkligen behöver i något skede i mitt liv, är utekläder. En ordentlig jacka, slalomaktig med ordentliga utebyxor. Jag älskar att leka i snö, men det händer inte värst ofta, därför har jag ännu inte köpt utekläder åt mig själv. Dock är det väldigt obekvämt de gånger man skulle behöva dem, och istället är tvungen att använga "vanliga" kläder och klä på flera lager med t.ex. byxor.
 
12 - Sex and The City-boxen
Har hur länge som helst velat se alla avsnitt av SATC, och att ha en fin svart och rosa box skulle göra detta väldigt enkelt.
 
13 - Remington Sleek & Curl
En ny plattång har jag menat köpa sedan länge. Den jag har nu har hängt med ett bra tag och den börjar verkligen vara sliten. En plattång med ställbar värme samt rundade hörn, så det även går att locka, är precis vad jag söker.
 
14 - En locktång
För att vara ärlig, äger jag inte en locktång. Skulle behöva en som gärna är lite större i diameter.
 
15 - Ljus
Ljus i olika slag och olika storlekar! Gärna vita, gärna tjocka och i olika storkekar så man kan lägga dem fint på ett fat.
 
 
 
16 - Drömskrivbordet
Jag vet inte hur länge jag drömt efter detta skrivbord nu. Sex år kanske? Det finns på Sotka för 169€. Skåp på ena sidan, lådor på andra och förvaring i mitten av bordet med en spegel. Mitt skrivbord jag har nu är ganska så litet, men detta har både förvaring och större yta att jobba på.
 
17 - Keyboard till min iPad
Gärna ett med nordiska tangenter, blir lite småjobbigt annars. Det skulle kunna vara skönt att ta med iPaden till skolan och kunna snabbt skriva på ett tangentbord. Det är riktigt jobbigt att skriva lite längre eller att försöka skriva snabbt på paddans tangentbord.
 
18 - Sällskapsspel ♥
Sällskapsspel älskar jag. Alias, Trivial Pursiut, Rappakalja... You name it! Jag tycker om alla möjliga spel och det är så roligt att få umgås med vänner och familj runt ett spel.
 
19 - Kameraväska
En relativt snygg (helst savrt) och relativt stor kameraväska skulle vara behövligt. Jag skulle gärna se att det ryms iallafall tre eller fyra objektiv samt kamerahus. Då skulle jag kunna släpa runt på kameran, ett flertal objektiv, laddare samt min externa blixt. Och annat småplock!
1