Back on board?

Var ska man börja? Har inte bloggat på väligt länge. Kan inte minnas senast jag bloggade regelbundet. Under senaste året/åren har det blivit några gåner om året - vilket är synd. Jag saknar lite att blogga, att skriva ur mig, att samla minnen på ett och samma ställe med både bilder och text.
 
Instagram har fått sköta om "bloggandet" under senaste åren, men det är inte alls samma sak. Där finns det inga långa skriverier, tankar och reflektioner jag har och bilderna som laddas upp har noggrannt blivit utvalda, även om det finns kanske 20 bilder till jag gärna skulle dela med mig av men som jag känner fyller upp flödet i onödan.
 
 
Så, hur börjar man blogga igen? Kanske inte dagligen, men regelbundet. Har gjort så mycket under senaste tiden. Har exempelivs varit till Italien, Norge, Lettland, Grekland, Singapore och Jakarta under senaste månaderna. Har inte ens laddat upp alla bilder från New York 2016 som jag skulle. Har inte laddat upp en enda bild (eller kankse en) från Sardinien 2017 även om det finns hundratals i lager.
 
Det gäller väl bara att ta itu med bloggandet och skriva inlägg om allt det som hänt hittills under året som throwbacks. Men då har jag i alla fall minnen, tankar och bilder på ett och samma ställe. Kanske jag till och med hittar inspiration och motivation till bloggandet? Over and out.
9